Vuokrauksen pelisäännöt

Loma-osakkeiden vuokrauksen pelisäännöt

Jäsenet ovat oikeuttaja vuokraamaan lomaviikon. Viikot arvotaan vuosittain, syksyn lomaviikot kevään seminaarissa ja kevään lomaviikot syksyn vuosikokouksen yhteydessä. Arvontaan ilmoittautuminen tapahtuu alla olevasta osiosta.

Arvontaan osallistuvat ensisijaisesti jäsenet, jotka eivät ole saaneet lomaviikkoja.

Jos kyseistä viikkoa ei halua kukaan ensimmäistä kertaa, jäsen, joka on aikaisemmin saanut lomaviikon, on oikeutettu lomaviikon arvontaan.

Viikko maksaa yhtiövastikkeen verran. Loma-osakeviikon saanut jäsen on velvollinen maksamaan 50 euroa 14 päivän maksuajalla lomaviikon voiton tiedoksisaannista. Ilman perusteltua syytä perutusta lomaviikosta menettää 50 euron suuruisen varausmaksun.

Vastikkeen loppusumma tulee maksaa kaksi (2) kuukautta ennen viikon alkua. Muussa tapauksessa arvonnassa seuraavaksi tullut saa lomaviikon, 14 päivän maksuajalla. Viikon vahvistamatta / maksamatta jättäminen, vaikuttaa arvonnoissa kuten käytetty lomaviikko.

Lapinniemen lomaviikko on myös mahdollista puolittaa (esim. pe-ma, ma-pe). Tuolloin peritään ”välisiivouksesta” 15 €/vuokraaja.

Yhtiövastikkeiden hinnat näkyvät yhdistyksen Internet-sivulla.

Vahvistaessaan allekirjoituksellaan viikon, jäsen vastaa huoneistossa vierailevista henkilöistä. Lomaosakkeessa tapahtuvat vahingot ja katoamiset ovat ko. viikon ajan jäsenen vastuulla ja korvausvelvollisuuden piirissä.

Huoneistossa sijaitsee hinnasto sekä tuoteluettelo, missä kerrotaan huoneistossa olevien astioiden ja tavaroiden korvaussummat. Huoneistoon mennessään jäsenen tulee tarkistaa listan mukaiset tavarat, ja ilmoittaa viipymättä puutteet loma-osakkeen vastaanottoon.