Lomaosakkeet

TEHO ry:llä on lomaosakkeet Tampereen Lapinniemessä viikot 16 ja 48 sekä Vuokatin Katinkullassa viikot 7 ja 37. Jäsenet ovat oikeutettuja vuokraamaan lomaviikkoja. Viikot arvotaan vuosittain hakemusten perusteella, syksyn lomaviikot kevään seminaarissa ja kevään lomaviikot syksyn vuosikokouksen yhteydessä.

Kiinteistö Oy Lapinniemi V (viikko 16)

Asunto 43       viikko 16
Vastike vuonna 2024 518 €

Pinta-ala 84,5 m2, 2 mh, keittiö, sauna, parvi 32m2, parveke,

Varustetaso: Liinavaatteet, astiasto 6 hengelle, jääkaappi, liesi/uuni, liesituuletin, mikro, astianpesukone, kahvinkeitin, paahdin, tv, sateliittikanavat, video, kasettiradio, puhelin, pölynimuri, poreamme, takka. Autopaikka

Osakkeen vaihtopäivä on kalenteriviikkoa edeltävänä perjantaina ja päättyy kalenteriviikon perjantaina. Huoneiston saa käyttöönsä klo 16.00 ja luovutettava klo 11.

TEHO:n jäsenillä on mahdollisuus myös viikon jakamiseen perjantai klo 16.00 – maanantai klo 11.00 / maanantai klo 16.00 – perjantai klo 11.00. Jakamisesta tulee sopia ennen arvontaan ilmoittautumista toisen jäsenen kanssa.

Kiinteistö Oy Lapinniemi XII (viikko 48)

Asunto 101     viikko 48
Vastike vuonna 2024 on 448 €

Pinta-ala 70,5 m2, 2 mh, keittiö, sauna, parvi 31m2, parveke

LISÄTIETOJA Holiday Club kotisivuilta: http://www.holidayclubresorts.com/fi/kohteet/tampereen-kylpyla/

Kiinteistö Oy Katinkullan Hiekkaniemi (viikot 7 ja 37)

Asunto 15.K.2. viikot 7 ja 37
Vastike vuonna 2024 575 €

Paritalo
Pinta-ala 75,5 m2, 2 mh, keittiö, sauna, parvi 21 m2, terassi,
makuutilat 6 + 2 henkilöä

Varustetaso: liinavaatteet, astiasto, kahvinkeitin, vatkain, leivänpaahdin, mikroaaltouuni, jääkaappi-pakastin, liesi, liesituuletin, takka, astianpesukone, kuivaava pyykinpesukone, hiustenkuivain, tv, satelliittikanavat, kasettiradio, kuivauskaappi, puhelin, keskuspölyimuri, koneellinen ilmanvaihto, silitysrauta- ja lauta ja auton lämmityspistoke, internet- yhteys.

Polkupyörät (2 kpl) ja ulkogrilli käytössä viikoilla 20 –40.

Viikoilla 7 ja 37 kylpylään 2 käyttöoikeutta. (ko. viikoilla 2:lle hengelle 7 käyntikertaa. Käytännössä 14 lippua, mutta kylpylällä  käytössä 380 vaatekaappia, jos kaikki kaapit varattuna ei käyttöoikeusranneketta pysty jakamaan. Tämä tapahtuu joskus ruuhkahuippuina)

Osakkeiden vaihtopäivä on kalenteriviikkoa edeltävänä perjantaina ja päättyy kalenteriviikon perjantaina. Huoneiston käyttöönsä klo 18.00 ja on luovutettava klo 10.00

LISÄTIETOJA Holiday Club kotisivuilta: