Tietoa meistä

Tekniikan ja hallinnon osaajat TEHO ry (entinen Kartta- ja suunnittelutekniset KST)  on perustettu vuonna 1974.  Sen noin 500 jäsentä työskentelevät kunnissa, kuntayhtymissä, maakuntaliitoissa ja energiayhtiöissä. TEHO:laisten jäsenten nimikkeitä ovat mm. graafinen suunnittelija, kaavoitusassistentti, kartoittaja, kiinteistörekisterinhoitaja, kiinteistösihteeri, mikrotukihenkilö, paikkatietokäsittelijä, palveluneuvoja, piirtäjä, projektisihteeri, sihteeri, suunnitteluassistentti, tekninen avustaja, toimitusvalmistelija.

TEHO hoitaa jäsentensä edunvalvontaa sekä valtakunnallisesti että paikallistasolla. Työttömyyskassa on TYÖTTÖMYYSKASSA AARIA  https://www.aariakassa.fi/ .

Työttömyyskassa Aaria on kaikille palkansaajille avoin työttömyyskassa. Voit liittyä jäseneksemme ammattialastasi riippumatta.

TEHO:n jäseneksi pääset liittymällä TEHOon Tekniikan Asiantuntijat ry:n kautta http://www.ktk-ry.fi/jasenyys/liityjaseneksi/ . KTK:n ja TEHO:n jäsenmaksuosuus  vuonna 2022 on yhteensä 1,15 % palkasta.

Toimintamme

Yhdistyksen tarkoituksena on toimia jäsentensä ammatillisena järjestönä, edustaa niitä ja valvoa yhdistykseen kuuluvien henkilöjäsenten oikeudellisia, ammatillisia, palkallisia ja sosiaalisia etuja.

Yhdistyksen hallintoa hoitaa hallitus, johon kuuluu sääntömääräinen vuosikokouksen valitsema puheenjohtaja ja vähintään kuusi jäsentä. Hallitus valitsee keskuudestaan varapuheenjohtajan. Lisäksi hallitus valitsee sihteerin ja taloudenhoitajan, joiden ei tarvitse olla hallituksen jäseniä. Hallituskausi on neljä vuotta.

Yhdistyksen vuosikokous pidetään syys-marraskuussa. Vuosikokous päättää vuosittain toimintasuunnitelmasta ja taloudesta seuraavalle vuodelle. TEHO ry kustantaa jäsentensä ruokailun sekä matkakulut vuosikokoukseen edullisinta kulkuneuvoa käyttäen. Päivärahaa ei makseta.

Hallituksen seminaari pidettiin keväällä 2022 Pasilassa. Kuvassa osa hallituksesta, vasemmalta takarivissä Kimmo, Kristiina, Jonne, Mervi, Hanna-Mari, Reeta ja eturivissä Päivi, Nina, Rauni ja Eeva.

Hallitus 2022-2025

email: mervituulia(at)gmail.com

Nina Berg

email. ninaberg(at)kolumbus.fi

Jos sinulla on jäsenyyteen liittyvää kysyttävää, ole reilusti yhteydessä. Me olemme sinua varten.